hårda tider...:(

ja fy fan... att göra någon ledsen är det absolut värsta jag vet.. jag får panik... vet inte vart jag ska vägen.. irrar runt i huset och vet inte vad jag håller på med.. kan inte äta dricka eller något.. får panikångest..
ligger ihoprullad på sängen och vaggar fram och tillbaka. massa tanker som flyger runt i huvudet... så vet man att det finns en person som har det mycket värre.. jag HATAR detta.. man vill bara försvinna från jordens yta ett tag..

bort från allt.. fyfan va skönt det hade varit..

</3

ja fyfan.. "living is easy with eyes closed"
röööv

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi finns här marie!

2010-03-24 @ 17:06:04
URL: http://catchmyday.blogg.se/
Postat av: Sofia

din stil är helt wonderful :)

2010-04-08 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0