en vanlig dag som arbetslös!.

det kryper i hela kroppen... Jag vill börja jobba igen.
Jag förstår inte mig på folk som trivs som arbetslös. !!! jag får panik!.
klockan börjar närma sig midnatt och jag kan inte sova!.
Man borde kunna göra massa saker som arbetslös:

*träna
*äta nyttigt
*träffa folk.
osv.

MEN träna är inte riktigt min grej.!
äta nyttigt neeeh .. donken är mer min melodi.
träffa folk? nej för dom har jobb... GAH!.

TUR att jag snart ska börja jobba igen... lite pengar hade varit fin i dessa bistra vintertider.!

men varför klaga..

nu ska jag krypa ner i sängen och göra ett tappert försök att sova!.

min middag idag. Varmakoppen och macka!

hej, så såg jag ut idag!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0