dagarna går...

ja livet går ju faktiskt vidare.!.
jag har tur som har vänner som orkar lyssna och som bryr sig..! en stor kram borde dom ha <3

nog om detta..

jag har världens jobbigaste hosta..!!!!!! det suger.. man kan ju inte sova!? gah..
och då kollar man på dåliga tvprogram på tv4fakta. >.<..

imorgon ska jag natalie, antonia sara och marika träffas och gå en lång promenad eller något:):).
känns sjukt bra! och snart är det helg. vilket vi gillar skarpt!.

men nu ska jag kolla på efterlyst på tv3 play! :  ))
inte så roligt kanske.. men lärorikt! :)

puss!<3

(om man kollar noga så gör jag utropstecken HELA tiden) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0