hello!

söndagar är så jääävla tråkigt!.
inget roligt på tv, bakfull och trött.!. antar att det är samma sak typ?! hmm.. aja

igår va jag ute...!!!. gick inte riktigt som planerat!. mitt magsår är åt helvete !. gah.
dog lite igår.!. fick världens attack!. magen knöt sig och jag höll på att svimma!. ewww...
aja.. ingen mer alkohol!. nepp!.

mamma tvingar mig att ringa till doktorn!. så imorgon blir det nog en tripp dit! hoppas gubbfan kan ge mig några piller så min jävla mage blir bra snart!. arggh!

puss och godnatt!.
ska äta glass!.
kul.
mm
så såg man ut igår!.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja, jag hörde att din mage var bajs :/

Vad är det med den?

2010-03-06 @ 23:14:05
URL: http://jonnalp.blogg.se/
Postat av: Anonym

början till magsår! :(

2010-03-08 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0