Ont i heeeela kroppen!

ja fy, har ont precis i hela kroppen... Mamma tvingade med mig på en "liten" promenad (som hon kallade det).
Men det visade sig att vi skulle GÅ in till stan. Vilket är ca 6.5 km.. Herrejesus tänkte jag.. men det va bara att hänga på.. Det va kallt och blåste som fan. FY FAN!.
det va det jobbigaste på riktigt jobbigt måste jag säga.. men vad gör man inte för sin kära mamma? -.- EHE

när jag kom hem la jag mig i sägen sov i 2 timmar sen va man människa igen. men det tog på krafterna. jesus.

noog om det..

kollat på efterlyst och knaprat i mig polkagrisar kommer skita sten sen.. haha.. men gott är det!.

imorgon ska jag dricka öl med mina vänner!. GILLAS!

aja.. puss och godnatt alla 3 underbara läsare! ;)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Så jävla snygg marie!

2010-05-11 @ 14:18:58
URL: http://catchmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0