Ingen bra rubrik....

näääää kommer inte på vad jag ska ha som rubrik. precis som det vore ett stort problem? ne..

jaja.. det är fredag idag.. Vilket är heeeelt underbart.. inte för jag har haft en speciellt jobbig vecka som arbetslös. men det ska bli roligt att festa till det imorgon osv! ;D.

jag har solat hela veckan, jag är faktiskt brun xD. ganska mobbat men har man inget bättre för sig så visst!..


hade jag varit stadsminister hade jag ändrat på detta. :
*jobb till alla ;D
*att alla som kör bil som kukar ska få en snopp daskad i pannan. (oh) bra formulerat.!
*gratis inträde på alla krogar runt om i sverige- man lägger ju så jävla mycket pengar där inne ju? gah.
*p-piller ska vara gratis. ;D- HÄHÄH

sjukt oseriöst men jag har JÄTTE tråkigt:(

GGÄGÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0