städning..

fyfan va tråkigt...
min mamma har fått för sig att man måste göra något på sin lediga dag..
självklart skulle jag städa mitt rum.. vilket behövdes.. men det är ju fan de tråkigaste som finns i hela världen.
blöööööh...

aja...

nu är jag ensam hemma.. därför tänker jag passa på att sova en stund..
gick ju som sagt var upp jääävligt tidigt idag..

efter det så blir det övningskörning.. måste ju öva på att parkera.. vilket är nästa moment på körskolan.. AAOP,,

ikväll blir det myskväll med idol och god mat.. aldrig fel.. NEPP..

om man bara hade haft någon att dela den med. >.< ahaha..
aja man jag har ju mammsen och pappsen ..;)
haha..

puss och kram. ;F:*


när jag städade hittade jag min SAKNADE adidas tröja! <3 mycket kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0