Söndag!

Igår var jag och Gabbi på spelning.. Mycket trevligt..
efter den stack jag till min bror.. Han hade lyckats trycka in 35 personer i en etta!. creds till honom.. haha
Vi skulle gå ut till Grand på kvällen.. men falkenberg suger RÖV. Och det va HUR lång kö som det bara gick att bli.
så jag stack hem..

på natten vaknade jag av att min hals va heeeelt svullen.. kunde knappt andas. >.< hemska vare.
tror det va en dålig idé att gå ut..  MHMM...
meen bokade tid hos doktorn. INGEN halsfluss. tack!

nooog om det.

idag har jag sovit nästan hela dagen!. haha! bra jobbat.

ikväll blir det mys framför en film med chips ;:D






puss

Kommentarer
Postat av: Charlie

Du kan vara krokig hahahha :D

2009-09-07 @ 00:01:26
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0