Big brother..

haha som vanligt börjar ett avsnitt av big brother snart.. DET gillas!.
vet inte varför jag tycker det är SÅ kul, med tanke på att jag har sett det innan.. aja. skitsamma!

imorgon ska jag ta bussen till stan klockan 07:28 körlektion börjar 08:00..... mamma VÄGRAR att köra mig.. jävla skit ...
fan va oskönt... men vad gör man?!. jag SKA ha mitt körkort NU NU...

pappa fråga precis om jag hade damp... han är cp.... HAAH..
fan ta mig ifrån detta huset!. NU NU NU NU!... vill flytta och börja om.. det hade inte varit helt fel..
vill träffa någon som förstår och lyssnar..

men jag är fan fast här i ett hus i skrea med mina föräldrar..
jag vill bo själv.. ta eget ansvar.. GE MIG FAST JOBB FÖR FAN!?

aja.. dedär va lite kvällsdamp..
tvungen att få de ur mig..
dags att krypa ner i sängen.. i mitt flickrum.. ew..
'
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0