Hello!

en bra dag i skolan!:)
varmt väder och allt va helt okej!.

sitter och skriver mitt tal till svenskan i morgon!. ska prata om en författare som heter Johanna Nilsson.
Och om boken "sos från mänskligheten" bra bok btw...

tänkte ta en promenad snart.. för jag har ingen bra fantasi.. talet måste bli AS bra..

imorgon är det klassfest men kära 06MP!. härligt!.. vi ska grilla i Robins stuga.. sjukt underbart!,...

va och provade skor med klack idag.. tror inte jag vågra köpa^^... så jävla feg är jag!.. bryr mig för mkt om vad alla ska tycka?
varför? neeh.. de undrar man ju..

HEJ dÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan skit alla jävla fbg're o kör på det du känner dig snygg i o vill ha :)

2009-04-25 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0