Ett problem..

när man är så lång som jag.. (177) är det SJUKT svårt att hitta snygga skor att gå ut i..
menar, hur kul är det att ha på sig platta skor helg efter helg?
ibland funderar jag på att skita i vad folk tycker och dra på mig ett par sjukt snygga 10 cm klackar....

Men då kommer man till det problemet att alla killar blir huvudet kortare än mig.. haha.. inte AS kul när man får sätta sig på knä för att kunna få en kram.. jävla midgets. haha..

någon gång i framtiden ska jag skita i vad folk tycker och köpa mig ett par AS heta klackskor bara för att... blä!

hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Geecore

Ett huvud längre är ju en liten överdrift, tar du 10 cm-klackar blir du bara 3 cm längre än mig!

2009-04-24 @ 12:22:41
URL: http://gustaflundgren.se/blog/
Postat av: Anonym

KLART DU SKAAAA. fett snygga skor på bilden!!!!!!

2009-04-24 @ 17:04:41
Postat av: Amanda

från Amanda



2009-04-24 @ 17:04:54
Postat av: hahahah!..

jag SKA våga^^ _:D:D:D:D

2009-04-25 @ 13:09:50
URL: http://benjaminssonmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0